Jak postupovat v případě reklamace
Pro vyřízení reklamace, prosím, vyplňte formulář pro reklamace, který se Vám zobrazí po kliknutím na odkaz zde. Ve staženém formuláři vyplňte zvýrazněná pole a co nejpodrobněji popište závadu na reklamovaném produktu.
Vyplněný formulář vytiskněte, podepište, případně opatřete razítkem a vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Reklamovaný produkt je nutné dobře zabalit, aby vlivem přepravy nedošlo k jeho dalšímu poškození. Součástí zásilky musí být i kopie daňového dokladu/ faktury. Je nezbytné aby bylo reklamované zboží posláno kompletní a nikoliv pouze reklamovanou část. Reklamované zboží odesílejte na adresu Chelčického 594, 533 51 Pardubice, tel. +420 775 235 381.
Vyřízení reklamace proběhne na základě Vámi poskytnutých informací a odborného vyhodnocení závady. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace je vždy posuzována výrobcem, dovozcem nebo oprávněnou osobou, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace bude zaslán nový výrobek, nový kus nebo vrácena kupní ceny na Vámi uvedený bankovní účet. Vrácení peněz prostřednictvím složenky není možné. V případě oprávněné reklamace máte nárok na úhradu přiměřených nákladů spojených s reklamací (poštovné). V případě neoprávněné reklamace na Vás mohou být účtovány přepravní náklady.
Pro další otázky nám napište na email info@leptech.cz nebo zavolejte na +420 775 235 381.